Case Studies

Krakowski Deweloper - kampanie sprzedażowe

Dla jednego z krakowskich deweloperów, który prowadzi działalność od 1991 roku przeprowadziliśmy 6 kampanii Meta Ads (Facebook oraz Instagram). Do tej pory firma wybudowała ponad 2000 mieszkań, 300 domów jednorodzinnych oraz obiekty biurowe o łącznej powierzchni przekraczającej 150 000 m². Kampanie miały na celu generowanie zapytań od potencjalnych Klientów zainteresowanych zakupem nieruchomości.

Wyniki + raport do wglądu.

Wyniki te świadczą o wysokiej efektywności kampanii reklamowych, które nie tylko zwiększyły zasięg dewelopera, ale również przyciągnęły osoby realnie zainteresowane zakupem nieruchomości. Kampanie okazały się doskonałym narzędziem w dotarciu do potencjalnych Klientów, zarówno poszukujących mieszkań na własne potrzeby, jak i tych, którzy planują inwestycje w nieruchomości. Kampanie skutecznie przyczyniły się do generowania wartościowych kontaktów.

Dzięki skutecznej strategii reklamowej, deweloper umocnił swoją pozycję na rynku oraz uzyskał 834 potencjalnych klientów zainteresowanych zakupem.

-Dominika Pliszka (15 lat doświadczenia:  social media, influencer marketing, marki Premium w Polsce i Europie)

Mała kampania dla dewelopera - duży ruch na stronie

Kampania Meta Ads (Facebook oraz Instagram) miała na celu generowanie ruchu na stronę internetową dewelopera, aby potencjalny klient zapoznał się z ofertą 10 ostatnich mieszkań na sprzedaż.

Wyniki + raport do wglądu.

Dla branży nieruchomości jest to bardzo dobry wynik, ponieważ koszt kliknięcia na stronę www, który wyniósł zaledwie 0,81 PLN. Grupa docelowa obejmowała młode osoby (kobiety i mężczyźni w wieku 25-30 lat mieszkające w Krakowie i okolicach +50 km), młode małżeństwa, rodziców małych dzieci w wieku m.in. przedszkolnym, a także osoby szukające mieszkań w celach inwestycyjnych.

-Piotr Pliszka (Meta Ads, Paid Ads, E-commerce)

Meta Ads - Promocja projektu + sprzedaż

Dla jednego z naszych klientów przeprowadziliśmy 8 kampanii Meta Ads (Facebook oraz Instagram) w ramach promocji projektu.

Kampanie miały na celu generowanie zapytań od potencjalnych klientów zainteresowanych zakupem energooszczędnych domów, które charakteryzują się niskim zużyciem energii oraz przyjaznością dla środowiska.

Wyniki + raport do wglądu

Dzięki kampaniom przeprowadzonym na Facebooku i Instagramie, które generowały kontakty w różnych grupach docelowych, projekt zyskał szerokie zainteresowanie potencjalnych klientów. Łącznie dzięki 8 kampaniom reklamowym zostało wygenerowanych 793 leadów gotowych na zakup.

Kampanie razem przyczyniły się do osiągnięcia wysokiego zasięgu oraz liczby leadów (zapytań od potencjalnych Klientów), a także promocji inwestycji.

-Dominika Pliszka

Bezpłatny
e-book